כללי

גב מדיק הנו מותג מוצרי אורטופדיה מהמובילים בישראל המשווק מוצרים שמטרתם שיפור אורח החיים, הפחתת כאבים וטיפול במגוון בעיות אורטופדיות יומיומיות. בתכל'ס – אנחנו באים לשפר לך את ההרגשה.

שירות הלקוחות קיים בצ'ט וואטסאפ (לחיצה קטנה על הכפתור הירוק במסך מצד ימין למטה תפנה אותך לשיחת וואטסאפ), בתיבת הפניות בדף יצירת הקשר או ברשתות החברתיות.

כתובתנו: גולן 46, אלפי מנשה.

ניתן להשיג את מוצרי גב מדיק ברשתות שיווק מהמובילות בארץ כגון סופר פארם או KSP.

ניתן ליצור איתנו קשר בוואטסאפ, במייל או ברשתות החברתיות ולהתייעץ איתנו. יש לנו גם בלוג עם המון חומר מקצועי בקישור הזה. נשמח לעזור!

כיום הרשתות המשווקות את מוצרינו הן סופר פארם ו-KSP כאשר אנחנו תמיד עובדים על הוספת שיתופי פעולה חדשים כדי שיהיה לך הכי קל בעולם להשיג את המוצרים שלנו ולקבל מאיתנו שירות יעיל ומהיר.

ניתן להשאיר פניות בנושאים עסקיים ושיתופי פעולה בקישור הזה.

איזה כיף! נשמח לפרגון בפייסבוק/אינסטגרם (הלינקים לעמודים שלנו נמצאים למטה בסוף העמוד)

אפשר גם להשאיר חוות דעת בגוגל בקישור כאן.

תודה רבה! 🙂

שירות

בהחלט. ניתן לבצע איסוף עצמי בתיאום מראש. האיסוף העצמי מתבצע בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.

למרות הבדיקות שלנו ואיכות המוצרים הגבוהה שאנחנו משמרים, תקלות עלולות לקרות. אם המוצר שקנית לא עובד כמו שצריך, ניתן ליצור איתנו קשר כאן כדי שנטפל בפנייתך. נשמח לעזור בכל מה שצריך, ביעילות ובמהירות האפשרית.

ניתן לעשות זאת בפניה ישירה אלינו כאן. אנחנו מבטיחים לתת את המענה ההולם לכל בעיה.

ניתן לשאול ולקבל מענה לגבי המוצר שקנית ולקבל שירות בקישור הבא.

בשימוש בשירות הדואר האלקטרוני של Gmail, חשוב לוודא כי הניוזלטרים שלנו מגיעים לתיקיית הדואר הראשית שלך ולא לתיקיית Promotions, מה שייגרום למיילים שלנו להיעלם בין מלא מיילים שיווקיים אחרים, באסה. כדי להבטיח שאף מייל עדכונים/מבצעים שווים/הנחות סודיות שלנו לא ילך לך לאיבוד, אנחנו ממליצים לעקוב אחר הצעדים הבאים:

  1. סמנו את הניוזלטר שלנו בתיבת הדואר הנכנס שלך.
  2. לחיצה עם העכבר על הניוזלטר ובחירת אפשרות "Move to Tab".
  3. עכשיו יש לבחור באפשרות "Primary" כדי להעביר את הניוזלטר לתיבת הדואר הראשית שלך.

בשביל לראות תמונות בניוזלטר, צריך לסדר את ההגדרות בתיבת המייל שלך:

  1. יש לפתוח את הניוזלטר שבו לא ראית תמונות שלנו.
  2.  עכשיו יש ללחוץ על המשפט שנמצא בתחילת המייל: "Always display images" (תמיד הצג תמונות)

בכמה שיטות מאוד פשוטות:

  1. דרך כפתור ההסרה שנמצא בתחתית של כל מייל שאנחנו שולחים אליך.
  2. דרך פניה ישירה אלינו בוואטסאפ או במייל לשירות הלקוחות שלנו [email protected]
  3. דרך עמוד יצירת הקשר בקישור כאן.

הזמנות

כדי לבצע הזמנה, עליך להתחבר או להירשם לאתר על ידי לחיצה על הכפתור "החשבון שלי" בפינה השמאלית העליונה של המסך. לאחר מכן, יש להקליד את שם המשתמש והסיסמה שכבר יצרת או להרשם כמשתמש חדש, להתחבר, או לבצע קניה כאורח/ת.

עכשיו ניתן לגלוש באתר ולמצוא את הפריט האהוב עליך.

מצאת את הפריט המתאים? בוחרים את הצבע והמידה המתאימה לך.

מוסיפים את הפריט לסל הקניות על ידי לחיצה על הכפתור "הוספה לסל".

כדי להמשיך לתהליך הרכישה, יש לעבור לסל הקניות שלך על ידי לחיצה על המזוודה בקצה העליון השמאלי של המסך, שם ניתן לראות את כל הפריטים שהוספת.

לתשלום, יש ללחוץ על הכפתור "מעבר לתשלום". במסך התשלום, עליך להזין את כתובת המשלוח, למלא את פרטי התשלום, ולבחור את שיטת המשלוח המועדפת עליך- שליח עד לכתובת או משלוח לנקודה סמוכה. אחר כך, לחיצה על ביצוע התשלום – והמוצר בדרך אליך 🙂

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי מכל הסוגים (ויזה, ישראכרט, אמריקן אקספרס, מאסר קארד ודיינרס) וכן באמצעות פייפאל או ביט.

בשלב זה לא ניתן לבצע הזמנה טלפונית.

במידה וההזמנה עדיין לא יצאה לדרך, נבטל את ההזמנה ונזכה אותך כמובן. יש ליצור איתנו קשר בהקדם דרך הקישור הזה.

ממש לא חייבים להירשם לאתר כדי להזמין, אבל ממש שווה לך להירשם – צבירת נקודות לרכישה הבאה, הנחות למשתמשים רשומים, שמירת היסטוריית הזמנות ושירות לקוחות משודרג הם רק חלק מהיתרונות של מי שנרשמים לאתר. שווה כבר אמרנו?

יש ליצור איתנו קשר בהקדם דרך דף יצירת הקשר. אנחנו נטפל בעניין באופן מיידי.

משלוחים

ניתן להזמין ולקבל את המוצרים במשלוח לנקודה סמוכה (לוקרים או נקודות חלוקה) וכן באמצעות משלוח עד לכתובת המתאימה לך.

משלוח לנקודה סמוכה – 15 ש"ח

משלוח עם שליח עד לכתובתך – 25 ש"ח

משלוח אקספרס (זמין באזורים מסוימים בארץ) – 50 ש"ח

בהזמנות מעל 250 ש"ח – משלוח חינם לנקודה סמוכה

אפשר לבחור האם ניתן יהיה להניח את החבילה ליד הדלת, בארון חשמל או במיקום אחר במידה והדבר מתאפשר ולא יהיה אף אחד בבית בזמן הגעת החבילה לכתובתך.

במידה והזמנת עד 12:00 בצהריים, המשלוח שלך יצא לדרך באותו יום.

הזמנות שנכנסו אחרי השעה 12:00 יצאו מהמחסנים שלנו יום למחרת.

בסיום הרכישה מאתר גב מדיק ישלח אליך מייל עם מספר ההזמנה שלך. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, יגיע אליך  מייל נוסף עם מס' מעקב אחר המשלוח. לאחר שהחבילה תצא לדרך, חברת המשלוחים תשלח אליך הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.

במהלך ההזמנה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הנוחה לך ביותר בסמוך לכתובת שהזנת בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף, תגיע אליך הודעת SMS שתודיע לך את זמן הגעת החבילה לנקודת האיסוף ואת שעות האיסוף האפשריות. את החבילה יש לאסוף תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע תוחזר אלינו החבילה למחסנים.

ניתן לעקוב אחרי סטטוס ההזמנה שלך בדף מעקב המשלוחים בקישור זה.