איך בוחרים חגורה ליישור הגב?

חגורה ליישור הגב ויציבה נכונה בצבע שחור

חגורות ליישור הגב עשויות לשפר את היציבה שלנו, לתרום לזקיפות הקומה, להפחית מכאבי הגב ולשמור על מנח יציבה נכון. אך מה עלינו לבדוק לפני שאנחנו בוחרים בחגורת הגב הנכונה עבורנו? אספנו מספר נקודות שעשויות לעזור לך בתהליך קבלת ההחלטה:

האם החגורה ליישור הגב מסייעת לאזור בו אנחנו מעוניינים לטפל?

בראש ובראשונה, עלינו להבין מהו האזור בגב בו אנו מעוניינים לטפל באמצעות חגורה ליישור הגב. אם אנחנו מעוניינים לטפל בכתפיים שמוטות ובגב העליון בלבד, עלינו למצוא מיישר כתפיים, אשר נותן מענה ספציפי לבעיות הגב העליון, ייתכן ונרצה לטפל בכאבי גב תחתון ולכן עלינו למצוא חגורה לגב התחתון אשר תתמוך באזור זה. קיימות חגורות ליישור הגב והכתפיים אשר נותנות מענה כולל ליישור הגב עליון והכתפיים וכמו כן גם לגב התחתון. 

האם החגורה ליישור הגב שבדקתי מתאימה לטיפול בגבר או באישה?

ישנן חגורות ליישור הגב אשר מתאימות במיוחד למין הלובש. השוני בין חגורת יישור גב לגברים לבין חגורת יישור גב לנשים הוא בעיקר באופן התפירה וקווי המתאר של החגורה, אשר משתנה בין גברים לנשים.

מהו טיב איכות החגורה ליישור הגב שמצאתי?

ישנן חברות רבות אשר מציעות חגורה ליישור הגב, אך לא ניתן לדעת מהו הטיב לפי דף המוצר. ניתן לבדוק מהי איכות המוצר לפי האחריות הניתנת עליו- תנאי ההחלפה, אחריות ומתן החזר כספי במידה ואין שביעות רצון מהמוצר.

האם רכשתי חגורה ליישור הגב מתבצעת מחברה אמינה?

מותגים וחברות רבות מציעות חגורה ליישור הגב, אך ניתן להבחין בין חברות שמציעות שירות איכותי ואמין לבין אלו המנסות למכור ו'לברוח'. על ידי בדיקה פשוטה של מספר פרטים ניתן להבין מה טיב החברה ממנה אנו בוחנים האם לרכוש את חגורת הגב: אחריות, מתן החזר כספי, מענה טלפוני מהיר, זמני אספקה מהירים, קבלת חשבונית וקבלה על המוצר. כל אלו יעידו על איכות העסק ממנו אנו באים לבצע רכישה. אל תתפשרו על אף אחד מהנושאים הללו!

צרו קשר לקבלת פרטים נוספים במוקד הטלפוני:

ישנם מספר נושאים חשובים עלינו לבחון בעת בחירת חגורת ליישור הגב. על מנת לדעת את כל הפרטים- כנסו עכשיו!

האם אנחנו מעוניינים לטפל בגב העליון? בכתפיים? בגב התחתון או בכל חלקי הגב גם יחד? כנסו על מנת להבין מהי החגורה המתאימה עבורכם

ישנם הבדלים בין חגורה ליישור הגב לגבר או לאישה. כנסו על מנת לדעת מהם ההבדלים

ניתן להבחין בטיב החגורה לפי מספר מאפיינים. כנסו עכשיו על מנת להבין מהם

חנויות רבות מציעות את החגורה ליישור הגב. ישנם מספר מאפיינים שעלינו לבדוק האם באמת מדובר בחנות איכותית ואמינה. כנסו על מנת לדעת את כל הפרטים

Gav Medic

Ⓒ כל הזכויות שמורות לגב-מדיק

תקנון אתר

אודותינו

יצירת קשר